انتشار به‌روزرسانی‌ امنیتی ماه ژوئن شرکت مایکروسافت برای اصلاح ۸۸ آسیب‌پذیری

شرکت مایکروسافت در جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی ماهانه خود، ۸۸ آسیب‌پذیری در محصولات مختلف خود را منتشر کرد. ۲۱ مورد از این آسیب‌پذیری‌ها که به‌تازگی اصلاح شده‌اند، در رده‌ی بحرانی قرار دارند.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸
به‌روزرسانی‌های امنیتی ماه ژوئن مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در به‌روزرسانی ماه ژوئن خود، اصلاحیه‌‌های امنیتی برای ۸۸ آسیب‌پذیری منتشر کرده است که ۲۱ مورد از آن‌ها در رده بحرانی، ۶۶ مورد در رده مهم و یکی از آن‌ها در رده متوسط قرار دارند.

به‌روزرسانی‌های اخیر مایکروسافت شامل اصلاحیه‌های امنیتی برای نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز، مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و Edge، مجموعه برنامه‌ مایکروسافت آفیس، ChakraCore، نسخه تجاری برنامه اسکایپ، Microsoft Lync، Microsoft Exchange Server و پلتفرم Azure است.

جزئیات مربوط به چهار مورد از این آسیب‌پذیری‌ها که در رده مهم قرار داشتند، پیش از این توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده بود که خوشبختانه هیچ یک از آ‌ن‌ها توسط مهاجمان مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بودند.

با این حال به تمام کاربران محصولات مختلف مایکروسافت توصیه می‌شود که سریعا آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی این شرکت را نصب کنند تا دربرابر حملات سایبری مرتبط با این آسیب‌پذیری‌ها در امان بمانند.

 

 

توضیحات بیشتر در:

June 2019 Security Updates