انتشار برنامه موبایل 1.1.1.1 برای تنظیم آسان DNS در دستگاه‌های اندروید و iOS

در ماه‌های گذشته، سرویس DNS عمومی شرکت کلودفلر با نشانی 1.1.1.1 مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفت. اکنون بعد از گذشت چند ماه، این شرکت برنامه موبایل 1.1.1.1 برای تنظیم DNS در دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرده است که آسان‌تر از همیشه، کاربران بتوانند با امنیت و سریع بیشتر، از این سرویس استفاده کنند.
برنامه موبایل 1.1.1.1 برای DNS عمومی امن و سریع

در ماه آپریل گذشته، شرکت کلودفلر با معرفی و انتشار سرویس DNS عمومی با نشانی 1.1.1.1، امکان جستجوی سریع آدرس‌های اینترنتی با امنیتی بیشتر از همیشه را برای کاربران فراهم ساخت. اکنون، بعد از گذشت چند ماه شرکت کلودفلر برنامه ۱.۱.۱.۱ را برای دستگاه‌های اندروید و آیفون منتشر کرده است تا این قابلیت برای دستگاه‌های موبایل نیز به آسانی در دسترس باشد.

از آنجایی که سرویس کلودفلر، از زیرساخت گسترده شبکه خود با هدف اتصال کاربران به نزدیک‌ترین سرورها به‌لحاظ جغرافیایی استفاده می‌کند، DNSهای ۱.۱.۱.۱ سریع‌تر از سایر سرویس‌های DNS عمومی، با سرعت بیشتری امکان جستجو آدرس دامین‌ها را فراهم می‌سازد. از طرفی مساله امنیت در DNSهای سرویس ۱.۱.۱.۱ است که به گفته شرکت کلودفلر، تمام سوابق فعالیت‌ها از طریق آن، در عرض ۲۴ ساعت حذف می‌شوند.

با اینکه کاربران پیش‌ از این نیز می‌توانستند از سرویس ۱.۱.۱.۱ با تغییر تنظیمات DNS به صورت دستی استفاده کنند، اما با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند این سرویس‌ را به راحتی تنها با نصب و فعال کردن آن از طریق برنامه استفاده کنند. این برنامه برای شروع کار خود در موبایل، یک پروفایل VPN ایجاد می‌کند که به صورت خودکار ترافیک DNS را از طریق برنامه و با استفاده از سرور‌های ۱.۱.۱.۱ امکان‌پذیر می‌سازد.

جهت دریافت این برنامه برای اندروید و iOS می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

- اندروید (دریافت از گوگل پلی)

iOS (دریافت از اپ استور)

 

 

توضیحات بیشتر در:

- 1.1.1.1