نشت محتوای تولید شده‌ی کاربران وب‌سایت اونلی‌فنز (OnlyFans)

۱۶ فروردین ۱۴۰۰

براساس اطلاعات منتشر شده، ماه گذشته محققان امنیتی، مطلبی را در یکی از انجمن‌های هکینگ شناسایی کردند که در آن لینک حاوی محتوای بزرگسالان جمع‌آوری شده از حساب‌های کاربران اونلی‌فنز به اشتراک گذاشته شده بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که محتوای منتشر شده مربوط به ۲۷۹ تولیدکننده محتوا در وب‌سایت اونلی‌فنز (OnlyFans) است. با توجه به تاریخ محتوای موجود فایل‌های به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد که این عکس و ویدیو‌ها در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ منتشر شده باشند.

هرچند به‌طور دقیق مشخص نیست که تصاویر و ویدیوهای کاربران اونلی‌فنز چگونه جمع‌آوری و شده است، اما با توجه به حجم زیاد فایل‌های به اشتراک‌گذاری شده، محققان بر این باورند که این فیلم‌های و تصاویر توسط افراد متعدد جمع‌آوری شده‌اند.

محققان برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در اونلی‌فنز برای اطلاع از اینکه آیا محتوایی که منتشر کرده‌اند، دچار نشت شده است یا نه، ابزاری را منتشر کرده‌اند که تولیدکننده محتوا می‌تواند با وارد کردن نام کاربری خود بفهمد آیا فیلم‌ها و عکس‌هایشان بدون رضایت آن‌ها منتشر شده است یا نه. در صورتی که محتوای آن‌ها نشت کرده باشد، این سایت آدرس‌های مربوطه برای گزارش و حذف این محتوا را به آن‌ها نمایش می‌دهد.

 

توضیحات بیشتر:

Adult content from hundreds of OnlyFans creators leaked online