تعویق زمان اجرای به‌روزرسانی سیاست حریم خصوصی واتساپ

۲۹ دی ۱۳۹۹
تعویق اجرای سیاست‌های جدید واتساپ

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت واتساپ اظهار کرده است که تاریخ اجرای به‌روزرسانی جدید سیاست حریم خصوصی در این پیام‌رسان را از تاریخ ۸ فوریه به ۱۵ می موکول کرده است.

در هفته‌های گذشته شرکت واتساپ اطلاعیه‌ای را به منظور پذیرش شرایط جدید حریم خصوصی این پیام‌رسان معرفی کرده بود که قرار بود در تاریخ ۸ فوریه به اجرا درآید؛ کاربران در مواجهه با این سیاست واتساپ، یا باید شرایط جدید حریم خصوصی این پیام‌رسان را تایید می‌کردند یا اینکه با رد آن، امکان استفاده از آن را از دست می‌دادند.

این تغییرات در سیاست‌های حریم خصوصی واتساپ که مربوط به اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران این این پیام‌رسان با شرکت فیسبوک است، با واکنش شدید کاربران به این به‌روزرسانی مواجه شد که این شرکت، با انتشار بیانیه‌ای به منظور شفاف‌سازی درباره به‌روزرسانی جدید سیاست حریم خصوصی خود، اظهار کرد که این تغییرات متمرکز بر تعاملات با حساب‌های مربوط به مشاغل در واتساپ است.

اما اکنون این شرکت با اشاره به اینکه اطلاعات غلطی درباره این به‌روزرسانی منتشر شده است، تصمیم گرفته که این تغییرات را تا ماه می به تاخیر بیاندازد و شفاف‌سازی‌های بیشتری تا آن زمان درباره چگونگی کارکرد سیاست حفظ حریم خصوصی در واتساپ انجام دهد.  با این وجود بسیاری از کاربران استفاده از واتساپ را متوقف کرده و به جایگزین محبوب آن، یعنی برنامه سیگنال روی آورده‌اند.

 

 

توضیحات بیشتر:

WhatsApp delays take it or leave it privacy terms update until May