عمومی شدن سرویس ایمیل متمرکز بر امنیت DuckDuckGo

۱۰ شهریور ۱۴۰۱

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، از این پس کاربران می‌توانند در سرویس DuckDuckGo و با بهره‌برداری از قابلیت Email Protection برای خود آدرس ایمیل بسازند.

نسخه آزمایشی این سرویس در ماه جولای سال جاری معرفی شده بود و اکنون برای عموم قابل استفاده است.

علاوه بر این، شرکت DuckDuckGo قابلیت‌های جدیدی از جمله قابلیت پاسخگویی مستقیم و رمزگذاری هوشمند برای لینک‌ها را برای بهبود سیستم ضد ردیابی ایمیل معرفی کرده است.

Email Protection چیست؟

Email Protection راه حل اختصاصی ارسال ایمیل در سرویس DuckDuckGo است که ایمیل‌های تبلیغاتی را قبل از رسیدن به صندوق ورودی کاربر حذف می‌کند.

DuckDuckGo Email Protection

پس از دریافت ایمیل‌ها نیز کاربران گزارش کوتاهی از تعداد ردیاب‌هایی که حذف شده‌اند، کدام شرکت‌ها مسئول تزریق آنها بوده‌اند و موارد دیگر را مشاهده خواهند کرد.

این سرویس را می‌توان بدون نیاز به کوچ کردن به آدرس ایمیل Duck استفاده کرد، اگرچه یک آدرس منحصربه‌فرد «duck.com@» به کاربران اختصاص داده شده است.

علاوه براین، برای ثبت‌نام در این سرویس می‌توانید افزونه مرورگر Email Protection را نصب و فعال  کرده و سپس برای ایجاد حساب کاربری به بخش duckduckgo.com/email بروید. در موبایل نیز باید ابتدا آخرین نسخه نرم‌افزار را نصب کرده و با رفتن به تنظیمات، قابلیت Email Protection را فعال کنید.

 

توضیحات بیشتر:

DuckDuckGo opens its privacy-focused email service to everyone